[Admpub] Fwd: Bit, Centro Oficial Microsoft ---> cursos SUBVENCIONADOS para empresas

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
div jun 8 13:04:25 CEST 2007

En/na Josep Vives ha escrit:
> Hola,
>
> Com veieu, Microsoft te una política comercial contundent també en la
> formació dels usuaris/clients...
>
> Fins ara sempre li feien de gratis la formació les universitats, les
> academies, els centres de formació, ara Microsoft sembla que ha de pagar
> per a que formin en els seus productes.
>
> Jo ho interptreto com un bon senyal per al Soft Lliure....
>
> Josep

I això, Josep, com creus que s'aplicarà pel que fa als nous Centres de
Formació M$ que poden haver-se incorporat, si ha sobreviscut aquest
paràgraf de l'esborrany del conveni signat abans d'ahir amb LOCALRET?...

«Microsoft ha de considerar els centres cívics i els centres educatius
dependents dels ajuntaments i de les diputacions catalanes associades a
LOCALRET com a centres de formació. Als efectes d’aquest acord, s’han de
considerar “centre cívic” o “centres educatius” els centres públics,
sense ànim de lucre, dels ajuntaments i diputacions, la funció dels
quals és promocionar els serveis d’accés a la cultura digital i
proporcionar formació als ciutadans (especialment a col·lectius
desfavorits) de les principals eines d’ofimàtica i Internet. Aquests
centres cívics i educatius poden optar al programa d’adquisició de
llicències de Microsoft de tipus acadèmic sempre que siguin elegibles
d’acord amb la definició de client acadèmic que estableixen els
programes esmentats.»

Faran negoci ara els nostres ajuntaments i diputacions amb M$ ?

--
MaRC anToni Malagarriga i Picas
T·(34)938721642 | (34)667517069