Re: [Admpub] Complement notícia Linkat 1.1

Jordi Massaguer jordimassaguerpla a yahoo.es
dij jun 7 18:47:56 CEST 2007

en aquest sentit seria interessant que hi hagués una pàgina en el portal on es puguéssin anunciar empreses o professionals que donéssin aquest suport, no us sembla?

jordi

----- Mensaje original ----
De: Joan Codina <Joan.Codina a upf.edu>
Para: Campanya per l'ús del programari lliure en l'administració pública <admpub a softcatala.org>
Enviado: jueves, 7 de junio, 2007 18:43:23
Asunto: Re: [Admpub] Complement notícia Linkat 1.1

Si, jo estic en una situació semblant...
el que passa és que la meva filla gran només usa el j-click a escola
(el petit fa p3 i encara no programa), però si, cal veure com la
concertada pot entrar-hi amb el handicap del suport nul per part del
departament.

Per tant (Joan de Gàcia sé que això no t'agradarà) si no hi ha suport,
no tenen perquè escollir la linkat, sinó que són lliures de triar el
que vulguin.

L'escola concertada té un 40%(?dada no contrastada) dels nens del país,
i per tant és important.

Però clar, la informàtica és una de les tantes coses que el govern no
paga a la concertada, com la 6a hora

En/na Josep Vives ha escrit:
Hola Joan,

Ja que ets assessor del Dept Educacio....

Sòc pare d'un nen que va a escola concertada. Des de l'AMPA/pares que

podem fer per a que el nostre colegi instal.li/usi programari lliure.

Ara que hi ha el linkat ho tinc mes fàcil.. Quines tecles m'aconselles
tocar....

No se si em podràs ajudar en això...

LLibertat i (mega)bits!

Josep Vives

El 07/06/07, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit:

  Hola,

Us adjunto un petit text que no ha aparegut a la nota anterior:

Si ja teniu una Linkat 1.0, el procés d'actualització a Linkat 1.1 s'ha
de

fer a través de: Sistema -> Actualització de programari

Joan de Gracia

Assessor tècnic del Departament d'Educació.

Àrea TIC

* *

* Per un programari *

* LLIURE i en CATALÀ *

* *

* Entre tots fem Linkat, la teva *

* distribució educativa. *

* *

* Si us plau, per a l'intercanvi *

* de fitxers utilitza formats *

* normalitzats PDF(ISO-19005) *

* i/o ODF (ISO-26300) *

* *

* Sigues ètic, utilitza *

* programari lliure *

* *

* NO a les Patents de Programari *

* *

**********************************

* .---.

* |o_o |

* |:_/ |

* // \ \

* (| | )

* /'\_ _/`\

* \___)=(__/

########################

# Usuari registrat de

# GNU/Linux:

# #350320

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

 ________________________________

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.

http://es.voice.yahoo.com

Admpub a llistes.softcatala.org

signUPF

Joan Codina
Filbà

Departament de Tecnologia

Universitat Pompeu Fabra

Abans d'imprimir aquest e-mail, pensa si realment
és necessari, i en
cas de que ho sigui, pensa que si ho fas a doble cara estalvies un 25%
del paper, els arbres t'ho agrairan.

La informació
d'aquest missatge electrònic és confidencial,
personal i intransferible
i només està dirigida a la/les
adreça/ces indicades a dalt. Si vostè
llegeix aquest missatge per equivocació, l'informem que
queda prohibida
la seva divulgació, ús o distribució,
completa o en part, i li preguem esborri el missatge original juntament
amb els seus fitxers annexos
sense llegir-lo ni gravar-lo.

Gràcies.