Re: [Admpub] Complement notícia Linkat 1.1

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dij jun 7 17:26:34 CEST 2007

Hola Joan,

Ja que ets assessor del Dept Educacio....

Sòc pare d'un nen que va a escola concertada. Des de l'AMPA/pares que
podem fer per a que el nostre colegi instal.li/usi programari lliure.

Ara que hi ha el linkat ho tinc mes fàcil.. Quines tecles m'aconselles tocar....

No se si em podràs ajudar en això...

LLibertat i (mega)bits!

Josep Vives

El 07/06/07, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit: