[Admpub] Xerrada de Carlos Montero a Telefonica I+D

Xavier Amatriain xar a tid.es
div jul 20 10:13:15 CEST 2007

Benjamí, entenc la teva frustració perquè és la mateixa que la meva ;)
Però abans de que em comencin a ploure queixes telefòniques aclarir que
Telefònica I+D és una empresa diferent de Telefónica (tot i que
evidentment del mateix grup). Aquí el suport i us de GNU/Linux es molt
alta ja que es fan temes sobretot de desenvolupament/recerca.

El que des de Telefónica no es doni suport és un tema purament econòmic
(o ètic si vols). Ja saps que als tècnics ens fan poc cas en això. Però
intentaré traslladar les teves crítiques fins on pugui.

Per cert, un altra aclariment: la xerrada no és de Telefónica I+D, és
d'un VP de Novell que tenim convidat. Aquí es fan moltes xerrades
obertes al públic, aquesta només n'és una més.

Salue

--
 *       Xavier Amatriain        *