Re: [Admpub] Carta enviada al Conseller d'Educació des de l'AEIC

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div abr 27 11:54:32 CEST 2007

Hola,

Veig que tot aquest assumpte comença a agafar forma, trobem-nos i constituïm aquest comitè organitzador i després mirem d'aglutinar a totes les associacions, col·lectius que treballem i defensem el P.L.

Penso que necessitem l'ajut de tothom, si CatPL pot ajudar millor.

Continuem treballant, qui s'ofereix per organitzar la trobada, dia i lloc.

Joan de Gracia

pjimenezo a bcn.cat escribió: Podríem començar per una trobada més reduïda dels que es podrien constituir
com "comitè organitzador" i a partir d'aquí treballar per organitzar una
jornada o congrés o el que sigui amb un volum més consistent, havent
aplegant adhesions d'empreses, associacions, sindicats, alguna
administració, potser algun partit polític (si és que n'hi han encara que
no hagin perdut tota la seva credibilitat en aquest tema), etc.
Jo no em capficaria amb el tema de la proximitat de les eleccions, els
partits no tenen cap inconvenient en incloure al seu programa el que sigui
i menys inconvenient encara en oblidar-ho al dia següent de les eleccions.
El lobby del programari privatiu no s'amoïna gens amb els programes
electorals, en té prou amb entrar als despatxos oficials al dia següent de
les eleccions.

Paco Jiménez Orantes

             "Dr. Joan de
             Gracia"

             s>                        Campanya per l'ús del programari
             Enviado por:              lliure en l'administració pública
             admpub-bounces a ll
             istes.softcatala.                                          cc
             org
                                                                    Asunto
                                       Re: [Admpub] Carta enviada al
             26/04/2007 22:48          Conseller d'Educació des de l'AEIC

                Por favor,
                responda a
             Campanya per l'ús
              del programari
                 lliure en
              l'administració
                  pública

              oftcatala.org>

Bé, què fem?

Algú pot fixar dia per fer aquesta reunió i crear aquesta
plataforma/associació? O bé mirem com l'administració pública es "fon"
els diners en aplicatius privatius i fem teràpia de grup.

Podríem pensar en un dissabte al matí, en un lloc prou cèntric per a
tothom. Ara faltaria el lloc.

Ens decidim o què?

Joan de Gracia

En/na Orestes Mas ha escrit:

> Sobre això darrer pots parlar amb el Sebastià Vila, de la Càtedra de
> Programari Lliure de la UPC. Sé que ell segueix aquest tema i t'en
podrà dir
> més coses. crec que està subscrit a la llista i per tant potser ja es
posarà
> en contacte amb tu. Si no és així, envia'm un correu privat i et
passarés el
> seu e-mail.
>
> De moment conec una aplicació de padró municipal:
> http://civtat.lafarga.cpl.upc.edu/
>
> Orestes.

- --

* NO a les Patents de Programari           *
*                                          *
* Si us plau, per a l'intercanvi de fitxers*
* utilitza formats normalitzats:           *
* PDF(ISO-19005) i/o ODF (ISO-26300)       *
*                                          *
* No a l'eDiscriminació. Per un ús dels    *
* estàndards oberts a l'administració      *
* pública.                                 *
*                                          *

Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# 350320

*                                *