Re: [Admpub] Carta enviada al Conseller d'Educació des de l'AEIC

Jordi Massaguer jordimassaguerpla a yahoo.es
div abr 27 08:54:14 CEST 2007

Jo vaig iniciar contactes amb CatPL ja per l'altre manifest, però com que al final no es va arribar a tirar endavant no va servir de res. Jo no m'hi posaria en contacte si no es té algu amb una mica de cara i ulls, però feu el que volgueu.

jordi

----- Mensaje original ----
De: Carles Pina i Estany <carles a pina.cat>
Para: Campanya per l'ús del programari lliure en l'administració pública <admpub a llistes.softcatala.org>
Enviado: jueves, 26 de abril, 2007 19:00:41
Asunto: Re: [Admpub] Carta enviada al Conseller d'Educació des de l'AEIC

Hola,

On Apr/26/2007, Dr. Joan de Gracia wrote:

> Hem de fer-ho ara, cal que ens organitzem, que fem una convocatòria de
> reunió per formar el que tant ens fa falta i que és una
> associació/plataforma per tal de defensar els interessos ciutadans pel
> que fa el P.L.

algú s'ha posat en contacte amb CatPL? No sé si seria adequat per ajudar
o movisilitzar-se. No recordo si fa mesos ja s'havia parlat del tema.

> No sé com ho veieu, però no me'n refio que la STSI executi al peu de
> la lletra el full de ruta.

jo ni idea, però no sé si heu vist:
http://www.tertuliadigital.com/
El dia 23 de maig
" ponente único
Jordi Bosch
Secretari de Telecomunicacions i Societat de la Inform,ació de la
Generalitat de Catralunya"

Potser seria un bon dia per fer-li preguntes?

--
Carles Pina i Estany        GPG id: 0x8CBDAE64
    http://pinux.info    Manresa - Barcelona