[Recursos] Integrant els resultats de l'extracció automàtica terminològica a la cerca

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 4 08:11:39 CET 2015

El 29/01/2015 a les 23:03, Xavi Ivars ha escrit:
> El dia 29 gener de 2015, 5:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Tinc una prova de concepte ja implementada. Personalment ho trobo útil.
>
>     Aquí teniu una cerca on apareix es resum terminològic:
>
>     http://www.softcatala.org/__recursos/dev/web_search.py?__source=settings&target=&__project=tots
>     <http://www.softcatala.org/recursos/dev/web_search.py?source=settings&target=&project=tots>
>
>     Podeu fer més cerques a l'entorn de desenvolupament:
>     http://www.softcatala.org/__recursos/dev/memories.html
>     <http://www.softcatala.org/recursos/dev/memories.html>

> [...]

Hola Xavi,

Estaríem parlant de per exemple buscar "fitxer" i trobar que es s'usa
com a traducció de "file"?

Entenc que això seria útil en un cas poc freqüent, què és entendre si el
terme en català que hem escollit per a una traducció s'usa habitualment
com a traducció d'altres termes en anglès. Correcte? Algun cas d'ús més?