[Recursos] Esborrany de la pàgina www.softcatala.org/recursos

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 6 20:24:52 CET 2014

Hola Pau,

> La idea des d'un principi va ser oferir una eina web que permetera
> adaptar po's. El primer pas va ser extraure totes les regles d'adaptació
> per tindre-les a mà i classificades. Ho documentarem.

Amb l'experiència de crear les memòries de traducció he constat que
molts projectes lliures fan servir altres formats més enllà del PO:
.strings, .lang, .ts, etc. Això ho podem solucionar explicant-ho a la
PMF com convertir-los, però PO és el més popular però no l'únic.

>     - Jo faria un dipòsit GIT diferent, ja que és una eina independent a
>     la terminologia i les memòries.
>
> Vols dir sota Softcatala/AdaptadorVariants (per example)?

Per exemple.

> Gràcies per la referència. Efectivament, l'adaptació que fan és molt
> senzilla. No veig expressions regulars enlloc. Però serveix igualment
> per fer-ho servir com a base i simplement afegir les funcions
> necessàries. Creus que seria bona idea fer-ho el més genèric possible
> per a que es poguera fer servir amb altres llengües a partir d'un xml de
> regles?

Per mi el que és important és separar les dades de l'aplicació. Desconec
exactament les regles que es volen codificar, però si fos possible i no
representa un gran sobre-esforç jo faria el més genèric possible.