[Recursos] Esborrany de la pàgina www.softcatala.org/recursos

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll gen 6 14:50:54 CET 2014

Hola,

Respecte a l'adaptador:

* Actualment està programat en php
* Cal fer una revisió de les regles d'adaptació. Ja tenim un bon feedback
per part del Jaume.
* El port a python l'he de planificar

Des del meu punt de vista, primer de tot voldria centrar-me en el treball
sobre les regles que tenim actualment i crear l'xml. Després d'això, em
posaré amb el port a python.

En principi, dos mesos haurien de ser suficient per fer-ho tot, però crec
que el punt més important és el de les regles i és per on començaré. Això
pot estar llest abans de finals de mes i iniciar un període de proves. Un
cop fet això, començaré amb el port a python (durant el febrer).

Per posar-hi dates:

31 de gener 2014: Finalització de desenvolupament de les regles d'adaptació
1 - 15 de febrer: port a python
1 - 25 de febrer: tests sobre l'eina d'adaptació (per part del Jaume i
qualsevol altre que vulga implicar-s'hi)

Salut,
Pau

El dia 4 gener de 2014 11.19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: