[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis oct 26 22:04:09 CEST 2013

Hola Joan,

> http://recursos.softcatala.org/web_search.py
>
> Que és in enllaç que no em serveix per a res.
>
> Si el formulari de cerca fós del tipus GET (o POST, sempre els confonc),
> podria passar l'enllaç a algú per a citar un resultat.
>
> Bàsicament, els paràmetres de la cerca apareguin a l'URL resultant. De
> rebot, permetria crear motors de cerca Opensearch per als navegadors.
>
> A part,  crec que 'les bones pràctiques' de programació web ho
> aconsellen, ja que la cerca és nilpotent (canvia l'estat del món, no és
> una ordre de compra).
>
> Espero haver-me explicat prou bé.

T'has explicat molt bé, gràcies

Ja ho tens actualitzat: http://recursos.softcatala.org/

Diguem si falta alguna cosa del que pensaves. He aprofitat per canviar
els dos botons per radio buttons per ara.