[Recursos] Petits afegitons

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 4 22:45:59 CET 2013

Hola Joan,

> els he integrat directament a la branca master. Que no ho hagis vist és
> bon senyal (per a mi), :D

Els he vist ara, perfecte!

> No em baixa cap cadena en executar el ./src/builder.py A banda que la
> clau "projecteweb" és incorrecta (això no afecta a la funcionalitat).

La clau projecteweb és l'enllaç que usem per referenciar el projecte a
la secció "Baixa les memòries de traducció". Si tens l'adreça correcte,
corregeix-la si us plau.

A mi em funciona:

./builder.py -pXfce

Xfce project. 6393 translated strings, words 31992
Translation memory project. 6393 translated strings, words 31992
Execution time: 328.425824881 seconds

> Fa uns dies vaig afegir el Xfce al JSON, com has fet tu, però al final
> el vaig retirar. Sembla com al Transifex fos un metaprojecte, diferent
> dels projectes de traducció habituals.

Els metaprojectes aquesta del Transifex no els pots baixar perquè no
tenen recursos associats. Molt sovint tenen una mena de "release" que
permet baixar-los. En el cas del Xfce[1] és:

https://www.transifex.com/projects/p/xfce/r/all-resources/

Fixa't que no és la URL del metaprojecte. Amb Fedora hi havia el mateix
problema. No sé quin patró segueixen, però he trobat els dos buscant a
les llistes dels respectius projectes.

[1]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/blob/master/src/projects.json#L527