[Guia] Guia d'estil: bibliografia

div maig 28 22:10:59 CEST 2010

Ep
Perfecte Diana!
Sobre la nota de premsa, queda pendent això que diu:
"Així mateix, també serà possible adquirir-la en format imprès gràcies
al servei [XXXXXXXXXXX]. "

El Jordi Mas parlava sobre fer-ho al lulu.com
Pel que veig, també existeix un altre servei: http://www.bubok.es
No tinc experiència en cap dels dos.
Aquí ho descriuen per sobre:
<http://www.soitu.es/soitu/2008/10/16/vidadigital/1224173467_868047.html>
És del 2008, però suposo que per fer-se una idea ja val.

Potser seria millor publicar la notícia la setmana vinent com està
previst i, posteriorment, quan fem això del lulu.com tornar a posar una
notícia...

Què penseu?

salut
jordi s

El 28/05/2010 20:58, en/na Diana Coromines Calders ha escrit: