[Guia] Un parell de coses sobre la guia en format pdf

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dis gen 23 21:13:57 CET 2010

Bones,

L'Anna i jo ja tenim pràcticament enllestit el document .odt de la guia
d'estil. Hi ha un parell de coses que vos vull comentar per tal
d'enllestir-la del tot:

1. Posem peu a les taules?. Podríem dir que hi ha dos tipus de taules:
les dels exemples i les que són llistes d'alguna cosa (països, falsos
amics, etc.). Posem peu a totes? Només a les que no són exemples? A
cap?.

2. A Aspectes lingüístics:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Aspectes_ling%
C3%BC%C3%ADstics

Tenim el punt 1.2.4 que és el substantiu on hi ha un parell de casos:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Aspectes_ling%
C3%BC%C3%ADstics#El_substantiu

I després el punt "Substantiu + a + infinitiu" que és l'1.2.5:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Aspectes_ling%
C3%BC%C3%ADstics#Substantiu_.2B_a_.2B_infinitiu

Aquest punt 1.2.5 no hauria d'anar a dins de El substantiu?.

3. Encara queden un parell de coses que no s'han acabat:

· El punt, aquest apartat ara mateix és buit
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%
27estil/Guia_2010/Aspectes_convencionals#El_punt

· A l'apèndix, paraules i expressions freqüents:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Ap%C3%
A8ndixs#Ap.C3.A8ndix_1._Paraules_i_expressions_freq.C3.BCents

Què fem? Els traiem? Els acabem?.

Potser la Sílvia pot comentar-nos alguna cosa respecte a "El punt". La
Diana i jo vam estar mirant-ho una estona, però no vam tindre clar que
fer. Respecte a l'apèndix, tinc total desconeixement sobre què s'ha de
fer.

___

Per ara, la meua posició és:

1. Posar només peu a les taules que no siguen exemples
2. Deixar l'1.2.4 i 1.2.5 com estan (perquè supose que si ho heu posat
així, igual és que la cosa és diferent)
3. Eliminar els punts que no s'han desenvolupat

____

Ja dieu!

Més informació sobre la llista de correu Guia