[Guia] aportacions en la guia d'estil de traducció

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll abr 26 13:24:28 CEST 2010

Com a apunt. a les traduccions del Mozilla i el GNOME, si no m'equivoco,
estem emprant majoritàriament el terme llengua preferentment davant
d'idioma.

En tot cas, això potser seria quelcom a tenir en compte més aviat en la
confecció del nou Recull.

Al 21/04/10 16:41, En/na Diana Coromines Calders ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Guia