[Guia] Comentaris sobre l'esborrany de la nova guia d'estil

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 24 11:04:24 CEST 2009

Hola,

Alguns comentaris sobre l'esborrany de la nova guia d'estil[1]:

* Quan a la presentació diem "Reconeixem com a oficial el darrer
Diccionari de la llengua catalana" jo no crec que haguem de "reconèixer"
un fet que és acceptat per tota la comunitat lingüística. Jo eliminaria
"reconeixem com a oficial". Quan diem "va aparèixer el setembre de 1995"
de fet hi ha una edició posterior de abril de 2007" per la qualcosa
proposo canviar-ho per "va aparèixer l'abril de 2007".

* Alguns apartats tenen una N al final del títol, com ara "Estil general
(N)", "Please (N)", "You can (N)", etc. Entenc que tots aquests "(N)"
servien per indicar noves seccions. Proposo eliminar totes les "(N)".

* Pregunta. Hem d'acabar les frases dels exemples amb punt? Inclús, en
una mateixa secció com adveris[2] tenim exemples amb punt i altres sense
punts.

Ja direu que penseu.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d'estil/Guia_2009
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_ling%C3%BC%C3%ADstics#Adverbis

--
Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/

Més informació sobre la llista de correu Guia