[Guia] Exemples

dij nov 5 20:13:47 CET 2009

Pau
No he vist els missatges de la Guia fins avui, sorry pel retard...

Ara mateix totes les taules tenen la classe "prettytable" assignada,
tant les que comentes de:
Text original
Incorrecte
Correcte
com la resta de taules de la guia.

Caldria fer diferents plantilles per als altres tipus de taules.
Una altra cosa: no sé si al contigut de la resta de la wiki de
softcatalà (és a dir, fora de la Guia) es fa servir la classe
"prettytable" per a les taules... Si és així, caldria evitar-ne l'us per
tal que el format no afectés a les taules de la resta de la Wiki... Si
no se sap o és difícil de saber, jo optaria per crear una classe
completament nova, per curar-nos en salut, i tornar a deixar la
"prettytable" com estava...

Altres exemples de taules que es troben a la Guia (i per a les quals
caldria crear altres classes):

Anglès     	Music & Movies
Català 	Música i pel·lícules

(a
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Convencions_de_format>)

Una altra:
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_ling%c3%bc%c3%adstics#Temps_verbal>

Incorrecte     	Teniu prohibit *d'accedir* al fitxer
Correcte 	Teniu prohibit *accedir *al fitxer

(a
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_ling%c3%bc%c3%adstics#Verb_.2B_de_.2B_infinitiu>)

Les taules de:
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_convencionals#S.C3.ADmbols>
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_convencionals#Sigles_i_acr.C3.B2nims>
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_convencionals#Apostrofaci.C3.B3>
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_de_localitzaci%C3%B3#Tecles>
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_de_localitzaci%C3%B3#Tipus_de_dades_i_atributs>
Als Apèndixs també hi ha un grapat de taules...

Quan tinguis les classes fetes per cada tipus de taula, fes un crit, que
ja t'ajudarem a fer el canvi de classe de cada taula...

merci!
salut
jordi s

En/na Pau Iranzo ha escrit: