[Recull] Consulta del TERMCAT

eml ellopis a gmail.com
div feb 15 18:21:43 CET 2008

> ens escriuen des del TERMCAT sobre el tema següent:
>

> Fa temps us vam demanar informació i opinió sobre el terme de l'àmbit de la
> informàtica datamart,

Pel què tinc entès, això no és un terme de l'àmbit de la informàtica
sino més aviat una "buzzword" del món empresarial corporatiu.
Semànticament, és un sinònim de "base de dades", però es fa servir en
un context molt concret, força allunyat de l'àmbit de la informàtica.
Llegint la definició de la wikipèdia anglesa,
http://en.wikipedia.org/wiki/Data_mart , crec que la proposta més
apropiada de les que plantegen és la tercera.

Crec que aquesta pregunta s'hauria de re-dirigir a gent del món
empresarial que tinguin experiència amb el tema.

salut,
enric.

Més informació sobre la llista de correu Recull