[Orglliure] Re:Trobada en BCN-Gràcia per al 15 de gener

lolo lolo a moviments.net
dim nov 27 18:03:04 CET 2007

Hem rebut un oferiment de host, ja en parlarem

>http://kernelpanic.hacklabs.org/index.php/Activitats/Pol%edtiquesTecnol%f2giquesALadministraci%f3P%fablica
Intenteu recopilar tot el material de pactes de microguai amb gencat per a
tindre-ho llegit abans els convocats per proposar actuacions a la curta i
a la llarga, mes enlla de les diferents queixes i maneres de entendre la
negociacio amb els politics.
Jo 99% que no vaig a aquesta trobada per un prob de salut, doncs vull
estar un poc al marge, encara que..

> No se que es info-coord-...
posemque: Jo soc el punt de la comarca xyz, quan algu es adherix a
manifest PL triant un poble de la 'meva' comarca, m'arriba un mail a mi
amb les dades de contacte (...)del adherit.

> No t'entenc.

els adherits poden no ser persones/orgs reals, ni a aci, ni a
estatpropi.cat ni a HC... hi han molts projectes necesitats de verificacio
per voluntaris locals, i cadascun te el seu grupet local que
no-es-parla-amb l'altre..
Per a un calendari per a tota catalunya, el mateix problema.

Si al presentar-ho per a contrastar-ho en el cens es presenten 1.000
signatures falses, estem fent algo punible? i si son 10.000?

> Aquí tampoc.

Per refrescar un poc a tots:
http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Discussi%C3%B3:Manifest_pel_coneixement_lliure

Més informació sobre la llista de correu Orglliure