[Orglliure] ups, ...estatuts

lolo lolo a moviments.net
dll maig 28 12:06:32 CEST 2007

vaig fer copia i enganxa dels de l'associacio codilliure(2002), i avui he
ficat els de gpltarragona(2003) per ser mes actuals i perque ja voras mes
avall.

Editant els:

* fins
* perodicitat de reunions de la Junta: de cada 6 mesos a 1 any
* duracio dels carrecs: de 3 anys a 1 any

Que apart dels membres, es el únic que es pot editar, el demés 've de
casa' i es la regulació 'generica' de les asociacions culturals.

El que passa es que ahir(o abans ahir) em vaig emocionar un poc i em vaig
ficar a ficar-li titols als articles i inclús vaig empaquetar-los millor i
esborrar alguna frase, amb el que... lol... inconscientment... lol... vaig
canviar-millorar un poc el regim regulador oficial... ahi es queda, en el
historial, brrffppff... .
Bé, ara esta refet(està el text oficial) i de pas, els fins un poc millor
editats.

Si algú d'ací pensa que podria ser millor una AC d'ambit estatal (promocio
del català, jeje)... doncs jo puc ficar el meu nom(i buscar d'altres si
cal) per al carrec que ningú vullga, sino, hem puc empadronar en catalunya
també si fa falta, total 1 any de carrec passa volant.
No tinc cap anim de unflar-me el ego amb això i si cal apartar-me per a
unes millors comunicaccions catalanes(de catalunya) m'aparto, que feina en
hi ha la gana per fer a tot arreu, no prob.
Si m'he ficat pel mig es perqué avoltes, figures externes ajuden a
coordinar-ne  d'internes, per aparent neutralitat, i perque hi ha mes
massa ahi dalt, cosa que crec facilitara despres lo d'aci baix.

ah, i podriem també ser AC virtual no oficial o seguir sent colectiu,... a
mi m'interesa, més que res, omplir i extendre ixe domini tan bonic que te
toni.

Més informació sobre la llista de correu Orglliure