[Orglliure] exemples de llibertat en altres coses

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca a gmail.com
dic maig 23 22:50:30 CEST 2007

El 07/05/07, lolo <lolo a moviments.net> ha escrit:

> hola de nou,
>
> m'agradaria saber d'algun enllaç-projecte-iniciativa-pràctica-...
> catalana/balear/valenciana/etc... o sino algun referent d'altre lloc, al
> voltant de:
>
> -Maquinari lliure

ARDUINO (http://www.arduino.cc/)

-Llibres, etc... d'escola lliures(i gratuits?)
> -Informes de recerca lliures. (legals, mèdic, bio, química, sociològica,
> etc...)
> -Altres enginyeries.
> --Arquitectura de obres públiques lliure
> -directoris? de 3d lliures(conec blender però no vol dir això que el
> material fet sigue lliure després)

La pel·lícula "Elephants Dream" (curtmetratge d'uns 10 minuts), integrament
realitzada amb  programari lliure,  està disponible en DVD amb TOT EL CODI
FONT CORRESPONENT. Pots trobar-ne més informació a la web de Blender.

Actualment s'està creant la pel·lícula "Plumíferos" (llargmetratge) a
l'Argentina amb Blender i PL.

Se m'en escapa algun més, però també ja en son prou per ara.