[Mozilla] Més projectes a Pontoon

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
dis nov 21 02:25:19 CET 2015

Merci papapep, gràcies per la informació! m'he enregistrat ara a
locamotion. I veig un apartat de traduccions del marketplace:

    http://mozilla.locamotion.org/ca/mozilla_lang/marketplace/

pero sembla que ja és al 100%! ¿?¿?¿?

Ja veig també que el Jordi apareix arreu, igual que en Josep S.

Aixi doncs, ja veig que aquí hi ha força text per traduir també :)

Salut!
Sergi