[Mozilla] Correccions de cadenes al Mozilla

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 11 08:08:48 CEST 2013

Hola

Us comento algunes cadenes que he vist al Mozilla que caldria revisar.

Fitxer: gclicommands.properties.po
msgid ""
"Save a PNG image of the entire visible window (optionally after a delay)"
msgstr ""
"Desa una image PNG de tota la finestra visible (opcionalment, després
d'un "
"retard)"

image = imatge

Fitxer: preferences.properties.po
msgid "Your application cache is currently using %1$S %2$S of disk space"
msgstr ""
"La memòria cau de l'aplicacioó actualment utilitza %1$S %2$S d'espai de
disc"

aplicacioó = aplicació

Fitxer: messages.po
#: apps/files/utils.py:496
msgid "<em:type> doesn't match add-on"
msgstr "<em:type> no es correspon amb el complment"

complment = complement

Fitxer: calendar-extract.properties.po
#: number.5
msgid "five | fifth"
msgstr "cinc | cinquè | cinquena | cinqué| quint | quinta"

#: number.6
msgid "six | sixth"
msgstr "sis | sisè | sisena | sisé"

Hi ha un munt de números amb accentuació valenciana en aquest fitxer. Jo
crec que s'hauria d'usar l'accentuació general per coherència amb el
paquet d'idioma. El paquet valencià penso que si ha d'usar aquesta
accentuació.