[Mozilla] Problema estrany en una cadena d'un fitxer del Pootle...

diu abr 14 17:52:12 CEST 2013

Hola Jordi,

jo també m'hi trobo. M'ensumo que ha de ser un problema de l'exportació
del PO de les translate-toolkit (http://toolkit.translatehouse.org/)

Avui a la nit quan actualitzi les cadenes veurem si la cosa continua.
Si és així, potser el millor és enviar un bug al projecte Translate.

Salut,

El 14/04/13 17:47, Jordi Serratosa ha escrit: