[Mozilla] Petita errada al TB corregida al Pootle

dic gen 4 13:05:13 CET 2012

Al 04/01/12 09:24, En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Hola Anna,
>
> Bon any! Ja saps que ens agrada molt que donis un cop de mà.
>
> En aquests moments potser el que tenim més endarrerit és les traduccions
> al Verbatim [2].
>
> Tot i així aprofito la ben entesa per dir que seria bo que ens
> organitzéssim una mica entre tots.  Seria bo tenir un equip de traducció
> i un equip que revisa i un equip que ho prova:
>
>   * Equip de traductors del Pootle de Softcatalà [1]
>   * Equip de revisors. La seva tasca seria revisar la feina des del
>     Verbatim [2] i des del Mercurial [3].
> [...]

Hola Quim,

fa temps vaig penjar això mateix a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla#Responsables
que segurament es podria modificar i millorar amb la llista que has afegit.
Crec que val la pena tenir-ho al wiki perquè, si més no a mi, els
missatges em queden enfonsats en el compte de correu.

Jo puc continuar tenint cura de l'AMO i aniré revisant tot allò que vagi
contribuint la gent.