[Mozilla] Traducció al Pootle - Firefox, Thunderbird, etc.

diu abr 22 18:46:33 CEST 2012

> Eduard, has pogut comprovar com ho tens això? Ja t'aniré fent pings per
> xat per concretat tots dos.

ei toni,
em sap greu, no he pogut. ahir se'm va allargar molt la feina de la tarda.
de totes formes el més probable és que el meu compte estigui desactivat i
tardin un mes en tornar-ho a posar al dia
creus que pots fer tu el push aquest cop?