[Mozilla] lideratge del projecte mozilla

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij abr 12 12:46:23 CEST 2012

C*llons Quim,
quina mala noticia i sense ser Div13 :(

Et desitjaria molta sort, però segur que no la necessitaràs pas...

Hi seràs a la quedada que hi ha pendent???
Benny.
El 12/04/2012 12:35, "Joaquim Perez" <noguer a gmail.com> va escriure: