[Mozilla] Jornada de traducció - 22 octubre 2011

div set 30 18:29:03 CEST 2011

Hola Quim,

bàsicament faríem Pootle. Amb cap altra cosa crec que mataríem la gent.
Per tal que es pogués veure'n un resultat poc després, optaria per
l'AMO (que té una versió de proves en línia).

https://localize.mozilla.org/projects/amo/
https://addons.allizom.org/ (ara caigut :O)

Salut,

El 27 de setembre de 2011 13:55, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: