[Mozilla] Fwd: SeaMonkey 2.0 RC1 pre-testing - help wanted!

div oct 9 10:43:31 CEST 2009

El 9 / octubre / 2009 10:28, Jaume Bargalló <jaume a handycat.com> ha escrit:
> Acabo d'instal·lar el SeaMonkey 2.0 i em trobo amb els següents problemes:
> Em demana una contrasenya mestra. Jo he emmagatzemat contrasenyes però mai
> li he posat cap contrasenya mestra. Tot i així, si ho deixo en blanc,
> continua demanant-me la contrasenya mestra eternament. Si la resetejo i en
> poso una de nova, perdré totes les que tinc emmagatzemades.
> He perdut carpetes de correu (millor dit, subcarpetes que em serveixen per
> classificar la bústia d'entrada) i també missatges (sembla que tots els
> posteriors al 30/06/09)
> [...]

Hola Jaume,

digues-me què et diu concretament el diàleg aquest de la contrasenya
mestra. Fes-ne una captura de pantalla si cal.
Merci per provar.
Pel que fa als problemes del perfil, quin tipus de compte tens? POP o
IMAP? i quin proveïdor?

En tot cas, qui feu proves, tingueu la precaució de fer còpies de
seguretat del perfil, tot  i que caldria esperar que essent una RC
sigués ja força estable.