[Navegador] eines de traducció: narro, pootle, smile, ...

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu mar 8 13:11:36 CET 2009

Toni, per a traduir els projectse Mozilla hi ha diverses eines web. Jo no
les utilitzo però en canvi veig que hi ha informació i que fins i tot hi ha
algun usuari. Per això no ho tinc molt clar, a veure si m'ho pots aclarir.

narro: https://l10n.mozilla.org/narro/narro_project_list.php
 Hi ha el projecte firefox i addons. També sembla que hi hagi algun usuari
doant d'alta al projecte de traducció al català. Si es fan canvis des de
narro es sincronitzen bé amb els fonts del mercurial ? I al revés, si es fan
canvis al mercurial, ho agafa bé el narro ?

pootle: http://l10n.mozilla.org/pootle/
 Un projecte semblant al narro, que durant un temps vam utilitzar per a
traduir l'AMO, però que va deixar de funcionar. Oi que no funciona ?

silme:
 A la presentació que va fer el gandalf a BCN (
http://www.slideshare.net/Adrianer/silme-comparelocales-presentation-860828?type=powerpoint)
semblava que era molt potent i que podia substituir els scripts .NET/python
que utlitzem ara. A banda em sembla que l'estan fent servir al Dashboard per
a mostrar l'estat i les estadístiques de traducció de cada projecte a cada
llengua. Si és així: Quan haurem de fer la migració dels scripts actuals ?

Quim.