Re: [Fwd: Re: [Navegador] tenim el mozilla manifesto traduït en algun lloc?]

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dis des 6 22:12:24 CET 2008

Hola Raül,

doncs no sé què pot ser. M'ho anoto, no fos quelcom del procés de
migració del nostre servidor. En tot cas, comenta-ho al teu proveïdor també.

Gràcies per començar a contribuir-hi!

En/na Raül Cambeiro ha escrit: