[Navegador] Re: [Fwd: Information about Lightning/Sunbird 0.7 release planning]

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dij ago 23 09:38:28 CEST 2007

Hola Quim,

El 23/08/07, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:

> Hola Toni,
>
> T'envio la feina que he fet fins ara, l'inspector.exe em dóna 0 errors. És
> la versió corresponent al TRUNK, encara no he fet el BRANCH18.
>
> La versió 0.7 no sé si treballa amb TRUNK o BRANCH1.8 .

Diria que totes dues treballen amb TRUNK, perquè els Lightning semblen estar
fent-se contra Thunderbird 3. Però caldria confirmar-ho... Per exemple, en
la versió anterior, el Sunbird era TRUNK i el Lightning (per al Thunderbird
2), BRANCH 1.8.
Per compromís dels desenvolupadors, en principi totes dues haurien de ser
pràcticament iguals o diferir en ben poc... tot això excepte si s'ha
discontinuat ja la branca 1.8.

Per a més informació, el weblog: http://weblogs.mozillazine.org/calendar/
Pots mirar de confirmar-ho amb l'encarregat de gestionar les localitzacions,
en Simon Paquet (l'adreça és al mateix bug teu del CVS)

Si la pots pujar al cvs per mi mentre no em donen permis.

Perfecte.