[Linux] Devolució Windows

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca a gmail.com
dic maig 23 23:34:23 CEST 2018

No sé si coneixeu System76. Aquesta empresa ven ordinadors amb Linux y
sense Windows. Els preus crec que són prou competitius perquè és tracta
d'equips de "pota negra".

El dc., 23 maig 2018 , 21:41, Oliver Valls Hernandez <ohernandezv a uoc.edu>
va escriure: