[Linux] [OT] Feina de perfil sysadmin, desenvolupador en entorns Linux

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll maig 5 16:25:28 CEST 2014

Hola Òscar,
i tothom també qui estigui interessat, passa'm en privat el teu CV i
qualsevol altra referència per saber quelcom meś sobre tu.

Salutacions,

El 05/05/14 10:21, Oscar Castell Marcos ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Linux