[Linux] [OT] Feina de perfil sysadmin, desenvolupador en entorns Linux

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
diu maig 4 12:38:56 CEST 2014

Hola gent,

perdoneu per l'offtopic.

Al meu centre estan cercant un perfil tècnic en el departament de
Bioinformàtica i Genòmica http://big.crg.eu/. La posició bàsicament
seria actuar d'intermediari entre els serveis d'IT del centre i el
propi departament.
Això inclou instal lació de programari científic en clúster,
preparació de virtual servers, però també altres tasques com
transformar en web services programari que desenvolupen els grups,
etc.
L'entorn és científic i és important que sigui un àmbit que agradi al
candidat, que aquest tingui una actitud proactiva i capacitat de bona
comunicació amb companys que no són sempre del mateix perfil.

Si coneixeu algú que pogués estar interessat, si us plau, no dubteu a
fer-li-ho arribar i que simplement em contacti.

Gràcies,

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat