[Linux] Celebració 15 anys de KDE

Eduard Selma selma a tinet.cat
dll oct 10 17:07:04 CEST 2011

Al 10/10/11 14:46, En/na Albert Astals Cid ha escrit:
> New Project: Kool Desktop Environment (KDE) [14th October 1996 03:00]
> Programmers wanted!
>
> Així començava el mític correu electrònic que anunciava...

- Quinze anys ja...! Recordo quan, fa més de deu anys, vaig començar a
usar KDE (2, si no recordo malament) un entorn perfectament integrat que
va posar en valor Linux a l'escriptori. Malgrat les veus crítiques que
el volien desqualificar a causa de la llicència de les biblioteques QT.
Llavors KDE feia goig, i ara, passades les angoixes de les versions
4-i-poc, continua fent-ne, i encara més. Només enyorem Quanta.

KDE en català -i GNU/Linux en general- és, evidentment, deutora dels que
la vàreu començar a traduir, i encara ho esteu fent. MERCÈS amb majúscules!

Es dóna l'avinentesa que el 14 d'octubre també faig anys (però un bon
grapat més).

		Llarga vida a KDE!

--
Eduard Selma i Bargalló.