[Linux] Test

Oscar Castell Marcos ocastell a mac.com
dij des 2 11:09:26 CET 2010

En/na Marc ha escrit:
> Pong!!!!!
> La llista està viva sembla, no ? (si més no, funciona)
>
> El 2 de desembre de 2010 8:00, Rafa <govera a yahoo.es> ha escrit:

O.K.

a mi també m'arriba. Aquí va un dubte per si algú s'ho ha trobat.

Amb l'arribada als centres de secundària (ara instituts) del projecte
1x1 l'abundància de ADSLs és important. Encara així no és possible
aprofitar tot l'ample de banda que ens ofereix, per exemple, tenir 5
ADSL de 10 Mb. El que sí que he fet és un balanceig de càrrega, és a
dir, que va repartint les connexions des del servidor cap cada una de
les ADSL segons un pes determinat. Això evita talls de connectivitat,
cosa molt positiva.

El següent pas és, per altra part, sumar els amples de banda de totes
les ADSL. El balanceig l'he fet amb una distribució anomenada Brazil,
que és ni més ni menys que un software de router basat en linux.

La pregunta: algú sap d'alguna distro o d'alguna forma de sumar els
amples de banda de diverses ADSL, per oferir, per exemple, 50 Mb a una
xarxa d'ordinadors ficant un servidor intermediari?

O. Castell

Més informació sobre la llista de correu Linux