[Linux] Crida a la participació - VIII Jornades de Programari Lliure

Leopold Palomo Avellaneda leo a alaxarxa.net
div feb 20 09:40:14 CET 2009

A Divendres 20 Febrer 2009, Eulàlia Franquesa Niubó va escriure:
> Hola
> Sóc des de fa temps usuària del programari lliure, però aquest programari
> presenta un gran error, utilitza només el masculí com a genèric i em sembla
> que ja que eś un programari lliure per a tothom caldria fer un esforç
> utilitzant paraules no masculines per representar el genèric.
> M'agradaria poder fer una xerrada sobre aquest tema, no sé si ho veieu
> interessant, ja direu

Benvolguda Eulàlia,

en la crida de la participació hi ha un apartat on especifica diversos tipus
de participació:

a) Presentant una xerrada llampec
b) Presentant una xerrada curta
c) Presentant una comunicació

Ets molt lliure de fer una proposta, tal com especifica el document de crida a
la participació. Jo crec que pot ser molt interessant.

Gràcies,

Leopold Palomo