[Linux] Contestador linux

jordi jordiv a catalonia.net
dll set 8 11:21:15 CEST 2008

El dl 08 de 09 de 2008 a les 09:22 +0200, en/na Màrius Granados va
escriure:
> Existeixen al mercat uns limitadors de trucades programables que pots fer
> limitacions de trucades sortints i entrants. No en tinc cap idea de les
> marques, però suposo que algunes botigues dedicades a telefonia els deuen de
> tenir. Conec gent que els té instal·lats.
>
> Màrius Granados

Gràcies per la resposta. Ho miraré millor però els limitadors solen ser
només per les trucades sortints i a més donen molts de problemes amb les
línies amb adsl, això si es que en trobés algun de compatible ...
l'únic que més o menys em podria servir és un "ANULADOR ANÓNIMOS
TELEFÓNICOS" però no és programable i una mica car. La idea d'utilitzar
linux com a contestador es va esfumar quan va sonar el tf dissabte a la
1 de la matinada, l'ordinador ja estava aturat.
Alguna cosa hi ha d'haver ...

Salutacions

Jordi