[Linux] Contestador linux

jordi jordiv a catalonia.net
dis set 6 20:09:17 CEST 2008

Bones, amb això de l'spam telefònic ja en començo a estar una mica fart,
ja que em truquen de 5 a 10 vegades cada dia al telèfon de casa per
tocar els nassos. Estic buscant la sol·lució, però no ho tinc massa
clar. Ja que tinc l'ordinador engegat durant quasi tot el dia he pensat
que ho podria fer amb un modem i mgetty però potser hi ha alguna altra
cosa ... he estat buscant però per ara només veig això. Simplement el
que vull és filtrar les trucades entrants i descartar els números ocults
i segurament tots els que no comencin per nnn...
Ja que molts (la majoria, tots) els que esteu per aquí sou telecos
m'agradaria si em podeu orientar. No veig cap terminal telefònic que
faci això tot solet, o cap aparell...

Gràcies.