[Linux] Problema amb la repetició de tecles

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
dij gen 10 17:40:24 CET 2008

Bones, el problema que tinc és una mica "raro":

Resulta que al cap de certa estona de fer servir el laptop, poden ser
minuts o varies hores, deixa de funcionar la repetició de tecles, és a
dir que deixis apretada una tecla i la comenci a repetir al cap de X
segons d'haverla deixat apretada, i no identifico la raó per la que
passa, o si és alguna cosa o algun programa que fagi servir que ho provoca.

Vaig bastant perdut en quant com "debugar" aquest problema: les dades
que puc aportar per si algu em pot ajudar són:

- No és problema de hardware : si faig servir un teclat usb o un d'un
altre ordinador via synergy , tampoc repeteix.
- Obrint un terminal ctrl+alt+FX, o per ssh desde una altra maquina si
que funciona la repeticio, pero no desde el gnome-terminal
- Quant passa això, he provat de tocar i guardar les opcions de
gnome-keyboard-properties, pero no s'arregla tampoc
- Reiniciant les X s'arregla

Ara mateix tinc un debian amb kernel 2.6.23.9 a mida, gnome 2.20.1, i
xserver-xorg 7.2-5, pero això m'ha passat sempre, amb diferents versions
de tot plegat

A veure si a algú se li acudeix alguna cosa...

Gràcies!

Carles Bruguera