[Linux] Kernel panic

Cubells vicent a vcubells.net
dij set 27 21:55:27 CEST 2007

En/na Joan Aguilar ha escrit:
> Hola a tots,
>
> He entrat amb "e" per editar el "grub" em diu que el grub es a (hd2,0) e provat
> altres (hd0,1) etc. i no ha funcionat, a la linia de sota el root que es la del
> kernel no se que tocar no visualitzo quelcom que hagi de tocar.
> Si em podeu donar mes detalls.

La qüestió no és on diu el grub que tens la partició del root, la
(hd2,0) dius.

La qüestió és si realment està allà. És a dir, estàs segur que ubuntu el
tens a la primera partició del tercer disc?? Ho recordes?

Fes una cosa: quan t'aparega el menú del grub, prems la tecla c.

Aleshores et quedaràs amb la finestra de comandaments un poc especial
del grub. Ho notaràs perquè tindràs el següent prompt:
grub>

Aleshores escriu el següent

grub> find  /boot/grub/stage1

Atenció: en la shell del grub el símbol   /   està on tenim nosaltres el
guió   -

Què et respon la finestra de comandaments?

Salut!

Més informació sobre la llista de correu Linux