[Linux] Problemes amb l'Scribus

Pol Maresma - Marolijo marolijo a yahoo.es
Dis maig 5 13:03:42 CEST 2007

Doncs jo puc usar accents sense problemes... Pensa que hi ha moltes fonts
fetes per anglesos que no son complertes i no disposes d'accents, és però un
problema de la font i no de l'aplicació.

Prova a canviar de font a veure si hi ha sort :)

Pol Maresma / pol [ad] polnetwork.com
PolNetwork.com / Serveis d'Internet
Tempslliure.net / Bloc personal
MSN: marolijo
SKYPE: marolijo

   _____

De: linux-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:linux-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Francesc Dorca i
Badia
Enviado el: dissabte, 5 / maig / 2007 12:44
Para: linux a softcatala.net
Asunto: [Linux] Problemes amb l'Scribus

Hola a tothom,

Fa molt de temps que tinc ganes d'aprendre a utilitzar l'Scribus, però per
culpa d'un error sembla que de moment no serà pas possible. L'Scribus és un
dels programes estrella de les arts gràfiques al món lliure juntament amb El
GIMP i l'Inkscape.

No és pas un error del propi programa, sinó de la biblioteca Qt. He provat
el programa sobre Ubuntu Feisty, sobre Debian Etch i fins i tot sobre
Windows i el problema es repeteix sistemàticament: no és possible usar
lletres amb accents o dièresis amb el teclat espanyol. Això fa que no pugui
escriure en català, espanyol, francès o alemany. He obert un informe
d'errors a Scribus i finalment ha estat tancat sense resoldre, perquè sembla
que ja hi havia obert un error similar per part d'un usuari grec, que no
podia escriure textos en grec amb accents en un teclat grec.

No sé si hi haurà alguna manera senzilla de resoldre el problema o em tocarà
esperar fins que alliberin una nova versió del programa.

Algun suggeriment?

Atentament,

Francesc

Checked by AVG Free Edition.
17:49

Checked by AVG Free Edition.
17:49

Més informació de la llista de correu Linux