[Linux] Tarja de memoria SD

jordi jordiv a catalonia.net
div jun 8 23:17:38 CEST 2007

El dv 08 de 06 del 2007 a les 10:28 +0200, en/na Salvador Busó i Pablo
va escriure:
> Tinc una cámera Panasonic amb tarja de memoria SD. Ni amb un portatil
> amb Mandriva ni en l'ordinador de taula amb Debian (en els dos casos
> l'última versiò), puc llegir la SD. Tampoc amb Ubuntu 04-07. Algú hem
> pot ajudar?
> VORO. Gracies.

Una altra pregunta: Quin escriptori fas servir?

Jo amb el e17 he de muntar manualment el dispositiu i primer he de mirar
on cony és : /dev/sdb1 /dev/sde1 ... etc i a vegades només com a root,
però amb el gnome i amb el kde tot funciona de manera automàtica.

Salutacions.

Jordi.