[Linux] Porta-retalls

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dic ago 22 11:06:42 CEST 2007

Bones Jordi,

El 21/08/07, jordi <jordiv a catalonia.net> ha escrit:
> Per copiar i enganxar entre aplicacions, a vegades he d'utilitzar el
> gnome-terminal com a pont, és a dir copiar des d'una aplicació, enganxar
> al gnome-terminal tornar a seleccionar i copiar al mateix terminal i
> després ja puc enganxar a una altra aplicació. Això normalment em passa
> amb el mozilla o galeon, on no puc enganxar directament des d'una
> aplicació java.
>
> Algú em pot dir per on puc començar a mirar per resoldre això?
>
> Salutacions
>
> Jordi.

Una manera alternativa de fer copy&paste és fer servir el botó central
del ratolí:

1. Selecciona un text de la aplicació origen
2. Selecciona l'aplicació destí
3. Fes clic dintre de l'aplicació amb el botó central del ratolí.

Ja ens diràs si et funciona.

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com