[LibreOffice] Libreoffice 4.2 valencià: ca-XV vs. ca-valencia a la pàgina de baixades [era: Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1]

dij gen 30 16:12:55 CET 2014

El 30/01/2014 15:37, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Jordi, he trobat que la pàgina de baixades per a OS X, hi ha dos
> versions de català-valencià, l'antiga (columna de la esquerra) i la nova
> (columna de la dreta). Adjunte imatge perquè ho vegeu.
>
> Caldria comentar-ho que només cal que hi haja una. A més, la versió
> antiga, només està l'instal·lador en anglés, no el paquet de llengua.
> M'imagine que ho corregiran, però per si de cas.
Ep Pau,
No només passa amb la pàgina per a OS X, sinó per a tots els sistemes,
per exemple, també en Windows:
<https://www.libreoffice.org/download/?type=mac-x86&version=4.2.0&lang=pick>

Diria que pot ser un efecte col·lateral d'un bug que va obrir el Joan
Montané sobre el valencià (que no es mostrava bé el locale valencià a la
pàgina de baixades, o alguna cosa així)...?
Entenc que caldria eliminar la versió que diu "Catalan valencian", que
va associada al locale ca-XV.
De fet, també veig que, si trio la versió que hauria de ser la bona,
"Catalan (valencian)", que va associada al locale ca-valencia, _la
baixada que m'ofereix és la catalana_ (no valenciana), és a dir, la
mateixa que si només selecciono "Catalan" a seques.
Crec que hi ha alguna cosa que no rutlla bé.

@JoanMontané: en saps més?

salut
jordi s