[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Joan Montané joan a montane.cat
dll mar 11 23:44:41 CET 2013

El 11 de març de 2013 22.51, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

> Si tu dies que és el bug jo m'ho crec :D
>
> hehehe,  ets confiat de mena, :)

Dos comentaris:
> - Que s'arregle és fantàstic, però serà a la versió 4.0.2, per tant les
> versions anteriors encara tindran el bug, veritat?

Sí, és clar. Els instal·ladors de versions anteriors no es canvien.

> - Encara amb més raó pense que a la pàgina de les extensions de
> LibreOffice hauríem de tenir les extensions de sinònims i partició de
> mots i indicar que no cal, sempre que es tinga la versió en català
> /català-valencià que el porta "per defecte" (sempre que confirmem que
> així passa a la versió 4.0.2).

Què us sembla?

> Sí, cap problema en afegir aquestes 2 extensions a la pàgina de
LibreOffice. Quan tingui una estona m'hi poso, :)

Joan Montané