[LibreOffice] Versió 4.0 beta, com es canvia la llengua?

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll des 24 20:50:23 CET 2012

Hola Jordi,

Gràcies. De fet, totes aquestes coses que comentes són les que volia
comprovar. Tornaré a fer la instal·lació mirant de seleccionar les llengües
addicionals.

SAlut!

Pau

El 24 de desembre de 2012 19:04, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com>ha escrit: