[OpenOffice] Ara toca provar els builds

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll maig 3 00:40:00 CEST 2010

El 2 de maig de 2010 23:06, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> El ds 01 de 05 de 2010 a les 18:33 +0200, en/na Jesús Corrius va escriure:
>
> Els builds són per intel. Els estic provant ara mateix.
>
> Bones Jesús,
>
> Escolta, pel que veig ací, ja has donat el GO:
> http://www.sunvirtuallab.com:8001/tcm2/opensource/tcm_report.cgi?tcm_config=newooo&action=report_list&project_id=54
>
> Com ho has fet? Ho dic perquè el Jordi S. i jo hem estat testejant els
> builds amb el case «scenario» però hem vist que tu has fet un altre que era
> «product». Quina diferència hi ha? Com es pot donar el GO des del TCM?

El sanity test és només un test per a sobre que prova la funcionalitat
mínima, que es pot obrir un fitxer, desar, etc. Espero que s'hagi
seguit el guió i s'hagi fet tot el què s'ha de fer.

Jo he fet un test complet. O sigui, he provat tota la funcionalitat
que s'ha modificat al programa des de la 3.2. En un build localitzat,
només el sanity check és obligatori per donar el GO.

El GO només el pot donar el cap de projecte o la persona responsable
del release. No està bé que qualsevol persona el pugui donar.

> Per altra part, també està el tema del qatrack:
> http://qatrack.services.openoffice.org/
>
> Cal fer alguna cosa ací?

S'han de posar els builds al qatrack i al TCM perquè es pugui fer el
release, però no hi ha pressa de moment. Normalment espero que la
versió sigui casi la final per fer-ho. Llavors els torno a provar per
sobre per mirar que tot està bé. En aquest cas, no es prova la
traducció, sinó que res no peta.

Jo normalment poso els builds al qatrack com una setmana abans del
release final. En el qatrack s'ha de demostrar que els has provat,
posant la url del informe del TCM.

Un cop has fet això, es pot crear el bug report per fer que es faci el release.
En teoria només el cap de projecte pot autoritzar el release. Però és
un minut de feina fer-ho.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org