<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <p class="western"><font color="#996633">L'última tongada de dubtes:</font></p>
    <p class="western"><font color="#996633">Hi ha noms de filtres que </font><font
        color="#996633">potser ja estan traduïts, si algú ho sap que
        m'ho digui, sinó caldrà fer-ne la traducció, però sincerament no
        sé per on agafar-los. </font><br>
      Són: <font color="#006699">Alien Map</font> Mapa alien ???? <font
        color="#006699">Clip RGB</font><font color="#0066cc"> </font><font
        color="#000000">R</font><font color="#000000">etalla RGB</font><font
        color="#0066cc"> </font><font color="#006699">????      <font
          color="#000000"><br>
        </font>Lens Flare  <font color="#996633">Algú sap si aquest
          filtre està traduït?????</font></font> </p>
    <p class="western"><font color="#996633"><span style="font-weight:
          normal">En aquestes cadenes no sé si s</span></font><font
        color="#996633"><span lang="ca-ES"><span style="font-weight:
            normal">'han de traduir els noms en verd? O els deixo sense
            traduir. Tampoc sé si aux és auxiliar o una altra cosa. </span></span></font>
    </p>
    <p class="western"><font color="#330099">Perform a
        equlinear/gnomonic or little planet/stereographic projection of
        a equirectangular input image.</font></p>
    <p class="western" style="margin-bottom: 0cm"><span lang="ca-ES">Feu
        una</span><font color="#336633"><span lang="ca-ES"><span
            style="background: transparent"> </span></span></font><font
        color="#336633"><span lang="ca-ES"><span style="background:
            transparent">equlinear/gnomonic</span></span></font><span
        lang="ca-ES"> o una mica de projecció </span><font
        color="#336633"><span lang="ca-ES">planet /stereographic</span></font><span
        lang="ca-ES"> d'una imatge d'entrada </span><font
        color="#336633"><span lang="ca-ES">equirectangular</span></font><span
        lang="ca-ES">. </span> </p>
    <p class="western"><font color="#330099">Math operation divide,
        performs the operation per pixel, using either the constant
        provided in 'value' or the corresponding pixel from the buffer
        on aux as operands. (formula: result =
        value==0.0f?0.0f:input/value)</font><br>
      <span lang="ca-ES">Divisió o</span><span lang="ca-ES">peració
        matemàtica</span><span lang="ca-ES"><span style="background:
          #d6bee4"></span></span><span lang="ca-ES">, realitza
        l'operació per píxel, utilitzant la constant proporcionada en
        «valor» o el píxel corresponent de la memòria intermèdia en </span><font
        color="#336633"><span lang="ca-ES">aux</span></font><span
        lang="ca-ES"> com a operands.</span><font color="#003333"><span
          lang="ca-ES"> </span></font><font color="#336633"><span
          lang="ca-ES">(fórmula: resultat = valor == 0.0f 0.0f:
          entrada/valor) </span></font> </p>
    <p class="western"><font color="#330099">Math operation gamma,
        performs the operation per pixel, using either the constant
        provided in 'value' or the corresponding pixel from the buffer
        on aux as operands. (formula: result = powf (input, value))</font>
      <br>
      <span lang="ca-ES">Gamma o</span><span lang="ca-ES">peració
        matemàtica, realitza l'operació per píxel, utilitzant la
        constant proporcionada en «valor» o el píxel corresponent de la
        memòria intermèdia en </span><font color="#336633"><span
          lang="ca-ES">aux</span></font><span lang="ca-ES"> com a
        operands. (</span><font color="#336633"><span lang="ca-ES">fórmula:
resultat

          = powf (entrada, valor)</span></font><span lang="ca-ES">) </span>
    </p>
    <p class="western"><font color="#330099">Math operation multiply,
        performs the operation per pixel, using either the constant
        provided in 'value' or the corresponding pixel from the buffer
        on aux as operands. (formula: result = input * value)</font><br>
      Multiplicació o<span lang="ca-ES">peració matemàtica, realitza
        l'operació per píxel, utilitzant la constant proporcionada en
        "valor" o el píxel corresponent de la memòria intermèdia en </span><font
        color="#006633"><span lang="ca-ES">aux </span></font><span
        lang="ca-ES">com a operands. </span><font color="#006633"><span
          lang="ca-ES">(fórmula: resultat = entrada de valor *)</span></font></p>
    <p class="western"><font color="#330099">Math operation subtract,
        performs the operation per pixel, using either the constant
        provided in 'value' or the corresponding pixel from the buffer
        on aux as operands. (formula: result = input – value)</font><br>
      Resta o<span lang="ca-ES">peració matemàtica, realitza l'operació
        per píxel, utilitzant la constant proporcionada en «valor» o el
        píxel corresponent de la memòria intermèdia en </span><font
        color="#006633"><span lang="ca-ES">aux</span></font><span
        lang="ca-ES"> com a operands. </span><font color="#006633"><span
          lang="ca-ES">(fórmula:
          resultat = entrada – valor)</span></font></p>
    <p class="western"><font color="#996633">Em veig incapaç de traduir
        aquesta cadena, </font><font color="#996633">no l'entenc</font><font
        color="#996633">, tampoc he trobat </font><font color="#996633">què
        vol dir </font><font color="#996633">la paraula </font><font
        color="#000099">vis</font></p>
    <p class="western" style="margin-bottom: 0cm"><font color="#000099">how

        wide peel off bands for ink order vis </font><br>
      No sé si <font color="#006633"><span lang="ca-ES">softproofing </span></font>s'ha
      de traduir, en cas que sí no tinc idea com fer-ho</p>
    <p class="western" style="margin-bottom: 0cm"><font color="#000099">spectral
ink

        simulator, for softproofing/simulating press inks </font><br>
      simulador de tinta espectral, per <font color="#006633">softproofing</font>/simulació
de

      tintes de premsa</p>
    <p class="western" style="margin-bottom: 0cm"><font color="#996633">No


        com traduir</font><font color="#990000"> </font> <font
        color="#006633">content-aware</font></p>
    <p class="western" style="margin-bottom: 0cm"><font color="#000099">Make
the

        input buffer seamlessly tileable. The algorithm is not <font
          color="#006633">content-aware</font>, so the result may need
        post-processing. </font><br>
      Fa que la memòria intermèdia d’entrada faci un enrajolat perfecte.
      L’algorisme no és , i potser al resultat li caldrà
      post-processament.</p>
    <br>
    <br>
    Eulàlia<br>
    <br>
    <br>
  </body>
</html>