[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dim oct 3 05:54:34 CEST 2017

Me'l vas passar? No l'he rebut doncs... miraré l'spam...

Si em vols passar els fitxers també serà més ràpid 😃

Amb 2 criatures però tot és més feina.

Salut!

El dia 30/09/2017 10:19, "Xavi Ivars" <xavi.ivars a gmail.com> va escriure: